• #0 (няма заглавие)
  • Sign In

  • #0 (няма заглавие)

ROBICAM RENDELÉSE

0
Ingyenes házhozszállítás a RobiCamhez
Menu

Üdvözöljük a Gyakran Ismételt Kérdéseknél, ahol megtudhatja, mik a leggyakrabban feltett kérdések az ügyfeleink által. Itt nagyon lehetséges, hogy megtalálja a választ a kérdésére. De ha mégsem, kérjük forduljon hozzánk bizalommal.

Hogyan haszáljam a kamerát a számítógépről?

Jelentkezzen be az e-mail címmel és jelszóval, amelyet már az alkalmazáshoz használ a következő oldalon: https://www.eyeplusiot.com/login

Hogyan használhatom a kamerát több eszközről?

Telepítenie kell az alkalmazást a második eszközön (okostelefon, tablet), és be kell jelentkeznie a meglévő fiókkal. A kamera automatikusan megjelenik további beállítás nélkül.

Használhatok több mint egy kamerát ugyan azon az eszközön?

Igen, egynél több Wifi kamerát is hozzáadhat fiókjához. Menjen rá a + szimbólumra (jobb felső sarok) és telepítse a következő kamerát az utasítások szerint.

Lehet-e a kamerát a mennyezetre helyezni?

Igen, ha a mennyezetre szereli fel, a beállítások menüből a “180° -os képváltás” opció kiválasztásával fordíthatja meg a képet 180°-kal.

Kihúzhatom a kamerát és áthelyezhetem új beállítások szülkségessége nélkül?

Amikor a Wifi kamera ki van húzva, nincs szükség új beállításokra, a kamera automatikusan csatlakozik a routerhez.

WiFi routert kell cserélni, mit kell tennem?

Újra kell indítani a kamerát a készülékben található tűvel, hogy törölje a régi beállításait, és újra beállítsa őket az utasítások alapján.

A wifi kamera nem tud csatlakozni, mi lehet az oka?

Ennek a következők lehetnek az okai: Helytelen jelszót adott meg az otthoni routerhez, a kamera nincs visszaállítva, a kamera nem olvasta le a QR-kódot.

GDPR rész

  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Süti irányelvek

információ

  • Blog
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Telepítési utasítások
Свали за Андроид
Свали за Iphone
RobiCam - All right's reserved © Web design Web design studio Exito