Üdvözöljük a Gyakran Ismételt Kérdéseknél, ahol megtudhatja, mik a leggyakrabban feltett kérdések az ügyfeleink által. Itt nagyon lehetséges, hogy megtalálja a választ a kérdésére. De ha mégsem, kérjük forduljon hozzánk bizalommal.
Hogyan haszáljam a kamerát a számítógépről?
Jelentkezzen be az e-mail címmel és jelszóval, amelyet már az alkalmazáshoz használ a következő oldalon: https://www.eyeplusiot.com/login
Hogyan használhatom a kamerát több eszközről?
Telepítenie kell az alkalmazást a második eszközön (okostelefon, tablet), és be kell jelentkeznie a meglévő fiókkal. A kamera automatikusan megjelenik további beállítás nélkül.
Használhatok több mint egy kamerát ugyan azon az eszközön?
Igen, egynél több Wifi kamerát is hozzáadhat fiókjához. Menjen rá a + szimbólumra (jobb felső sarok) és telepítse a következő kamerát az utasítások szerint.
Lehet-e a kamerát a mennyezetre helyezni?
Igen, ha a mennyezetre szereli fel, a beállítások menüből a “180° -os képváltás” opció kiválasztásával fordíthatja meg a képet 180°-kal.
Kihúzhatom a kamerát és áthelyezhetem új beállítások szülkségessége nélkül?
Amikor a Wifi kamera ki van húzva, nincs szükség új beállításokra, a kamera automatikusan csatlakozik a routerhez.
WiFi routert kell cserélni, mit kell tennem?
Újra kell indítani a kamerát a készülékben található tűvel, hogy törölje a régi beállításait, és újra beállítsa őket az utasítások alapján.
A wifi kamera nem tud csatlakozni, mi lehet az oka?
Ennek a következők lehetnek az okai: Helytelen jelszót adott meg az otthoni routerhez, a kamera nincs visszaállítva, a kamera nem olvasta le a QR-kódot.